födelsedagspresenter och shoppingen


1. här ser ni lite av det jag fick igår på min födelsedag. men det fattas en hel del. en himla massa pengar som tyvärr redan försvunnit, presentkort, en flaska vin, dumleklubbor OCH...
...ett spa-besök som jag fick av min älskling!
på lördag ska jag på ett ungerskt kurbad med ansiktsbehandling och hela grejen! :D

2-4. tre linnen från jc. 129 kostar det första och dom andra två kostar 149.
tanken är att jag ska ha det tighta vita under dom två andra lite lösare linnena!

5-10.
allt detta är från min älsklingsaffär gina tricot ;D
första klänningen är söt bara för att den är rosa och jag gillar att ha den typen av klänning med en t-shirt under. (199 kr)
den andra är ett svart festlinne/klänning som inte alls blev bra på bild, man ser ju inte alls hur det ser ut. (199 kr)
bikinin ville jag egentligen ha i rosa, men min storlek fanns inte. och vitt är ju alltid snyggt, speciellt när man solat! (79 kr per del)
tredje och fjärde bilden är samma klänning fast i olika färger. perfekt för sommarpartyn! :D (199 kr st)
den sista bilden visar bara väskan man fick varorna i, men det fick man bara om man köpte ett badplagg!

11-12.
dessa plaggen kommer från lindex.
ja, inget märkvärdigt med dom, mer än att dom är bra sommarplagg. behövs inför resan och ett förhoppningsvis fortsatt soligt sverige. (199 kr och 149 kr)

13-15.
allt från h&m.
klänningen är lovely! älskar färgerna! kommer nog att användas flitigt i costa brava.
behövde nytt smink, så det köpte jag! mascaran fick jag av min syster i födelsedagspresent!
hoppas att den är lika bra som den gamla volume shocking.
på sista bilden ser ni lite accessoarer.
lite armband och två par leggings. coola färger! kostade bara 29 kr styck.

Kommentarer
Postat av: Soulish

varifrån kommer diademen som är från första bilden? :) jätte söta, om de är diadem? de blåa och röda menar jag :)

2007-04-30 @ 01:50:27
Postat av: Lottisin

åh, så mkt fint! :) jag har jc linnena och lindex toppen (men i rosa) jag också! ;)

Postat av: mikaela

soulish: hehe, jaa, det är diadem! mamma hade hittat dem på vår ica-affär här i byn! ;D

lottisin: hihi, lika smak? ;D

2007-04-30 @ 11:18:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nad

åh, den rosaprickiga klänningen harj ag också. love at first sight! jag ska höa med dig nör jag tänkt ha min så vi inte har dom samtidigt ;)

2007-04-30 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback