en rolig överraskning

image1000

nu imorse loggade jag in på min internetbank för att se om jag hade fått någon rolig överraskning där. (jag brukar göra det, och har i princip aldrig någon överraskning där som jag inte vet om)
men se där.. någon hade satt in lite mer än tusenlappen på mitt konto och hade som meddelande vpc.
jag hade ingen aning om vad det betydde, så jag frågade mamma som sa att det var värdepappercentralen och att pengarna förmodligen var utbetalning på mina aktier.
wohow :D det är inte fel!
men det är lite snålt med 1000 kronor när aktierna är värda ca 100 gånger mer! ;P
fast det är väl inte bara jag som får utbetalt. :P

Kommentarer
Postat av: carro

oh, sicken lyx! haha, för mig låter 1000kr som ungefär 5000kr just nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback