bra köp & dåliga köp

blev utmanad av anna att fylla i denna listan!
tricky.. men som sagt var det ju en utmaning! ;D

3 Bästa köp
- skinnjackan! jag har knappt hunnit använda den, men älskar den ändå!
- min dior vintage-kuvertväska som jag fick till ett riktigt bra pris!
- merinoullsklänningarna från h&m trend. som jag letade, och slutligen fann! :]

3 Sämsta köp
- stickig kofta som sitter dåligt från h&m som jag aldrig skickade tillbaka.
- ett x antal tröjor med dålig passform som man använt typ en gång.
- denna klänningen jag beställde från nelly. it's just not me!

3 Senaste köp
- skinnjackan (igen!) jag köpte på MQ förra veckan.
- jeansklänningen från MQ som pojkvännen sa att jag var jättefin i! :]
- lite fler klänningar.

3 Framtida köp
- svart nagellack.
- morotsjeans (eller jeans överhuvudtaget faktiskt).
- vill ha nya glasögon!

Kommentarer
Postat av: sabina

jeanskläningen verkar jätte fin :D

2007-04-09 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback