i love myself ?

40340-352
blev utmanad av
martina att lista allt bra med mig själv. tricky...!

nämn tre saker du gillar med ditt ansikte:
1. mina ögon! ögonfärgen, ögonfransarna, formen....
2. tänderna, räknas det till ansiktet? dom är rätt så vita och fina.
3. håret. fast inte just nu, det genomgår en rejäl behandlingskur. slitet som tusan, tips?

nämn tre saker du gillar med din kropp:
1. min rumpa, haha!
2. mina bröst. men oj, som jag låter. well, det är faktiskt så!
3. mina naglar. dom är starka och blir fint långa om jag vill ha dom så.

nu går vi in på insidan..
nämn tre saker du gillar med dig själv:
1. glad. inte så ofta jag inte är glad.
2. förmågan att lyssna (som en del andra verkligen INTE har!).
3. smart. jepp, det är sexigt att vara smart, eller vad säger ni guys? (finns det ens killar som besöker min blogg?)

Kommentarer
Postat av: Martina

Gliss hårshampoo är skitbra!

Postat av: mikaela

martina: vad bra! för mamma har precis köpt hem det! måste prova imorgon!

2006-09-13 @ 22:39:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

jaa, jag använder också gliss, jätte bra! :) testa tigis egobooster också!

2006-09-14 @ 10:51:17
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Christian

Jag tittar in så gott som varje dag älsk! :D

2006-09-14 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback