kappan

40340-446

jo, visst är den megasnygg på henne?
och den var väl inte ful i verkligheten heller, men inte tillräckligt fin för att blåsa mig av stolen.
så jag skickade tillbaka den direkt.
kommer nog att beställa klänningarna från asos nu! :]

har ett paket till som är puts väck... hm?!
var på posten idag och frågade, men dom hade ingen aning.
har mailat h&m men inte fått svar än.
kvinnan på posten sa att jag skulle vänta ett par dagar annars fick vi reklamera. så jag får väl se på fredag!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag som har beställt den jackan ;( hoppas den är fin ändå! :P

2006-10-18 @ 19:38:35
Postat av: Angel

Åh så fin men i bland är d så inte lika fin irl

Postat av: Jossan

håller med, men som sagt ack så snygg på henne..

2006-10-19 @ 16:28:23
URL: http://jossanpossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback