recension; liparazzi

40340-599

här kommer den utlovade recensionen av läppglanset
liparazzi, som sägs pryda hollywoodstjärnorna themselves läppar.
om man då bara ska prata om kvalitén så kan jag redan här säga; oh, i love it!
mjukt och ger supermycket glans utan att kladda!
sen att hylsan har både spegel och lampa är bara roliga plus i kanten.
lampan lyser mycket mer än jag förväntade mig att den skulle göra - perfekt för sminkning vid mörka utekvällar, eller om du letar efter något i väskan!
läppglanset finns i fem olika färger.
mitt är i färgen "premiere", och bilder gör tyvärr inte färgen någon rättvisa. de blir mer rosaskimrande på riktigt. utan att ha provat de andra färgerna så kan jag nog ändå säga att denna hade blivit min favorit!
det enda som är lite negativt är väl priset.. men å andra sidan - hur länge kan du inte använda ett läppglans?
kostar 235 kr (för 14 ml) på ChicOnline.

40340-589 40340-595
bilder: privata och från chiconline.se.

Kommentarer
Postat av: felicia

oh trevlans

Postat av: Cassie

Tjoho, ska jag nog köpa :D

2006-11-15 @ 20:25:01
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Mikis

Man kan inte använda det så länge för man tappar bort dom så lätt :P

2006-11-16 @ 21:26:23
URL: http://mpv.blogg.se
Postat av: mikaela

felicia: ja, väldigt!

cassie: det får du göra! :]

mikis: haha, jaa, men om man har kvar dom så kan man använda dom länge! ;]

2006-11-16 @ 21:48:21
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback