nya stövlar

40340-613

dessa stövlarna vann jag på tradera för ett tag sedan för det underbara priset; 50 kr.
jag väntar och väntar på stövlarna, men dom dyker inte upp. börjar bli riktigt orolig när jag ser att användaren har blivit avstängd från tradera och är helt säker på att detta var min första bluff.
men! i fredags ringde det på dörren när min pojkvän var här och han får ta emot paketet som innehöll mina kära stövlar!
megafina är dom! och dom passar (trots att det är storlek 36)!
bättre bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha sån tur egentligen :)

2006-11-26 @ 16:35:31
Postat av: Stila

Vilket kap! Grymt snygga

Postat av: Anonym

MEH fyndarn! jag letarefter mörkbruna boots utan/med låg klack men hitttar inga där, buhu. ska försöka mig på secodn hand, men det känns svårt när man har strl 41 :P grattis iaf!

2006-11-26 @ 20:29:54
Postat av: lenie

vilket kap! otroligt snygg och annorlunda :D

2006-11-28 @ 18:23:31
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se/
Postat av: x Emeli

gudarns vad fina!

2006-12-05 @ 18:31:05
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback