blackie

40340-547
yeah, nu ser jag ut såhär.. svarthårig!
det började med att jag i måndags ringde till min frisör för att det bruna hade släppt lite, och jag ville färga det i en mörkare brun färg, men då hade hennes röst försvunnit så hon hade stängt hela veckan.
well, tänkte jag, då ber jag lillasyster färga det för jag orkar inte vänta till nästa vecka.
så vi köpte färg och allt rullade på bra.
..tills färgen började ta slut och mer än halva håret var kvar. DUMT!
så mamma var snäll och sprang till ica och köpte en ny färg med bara 10 minuter kvar till stängningsdags. och så kommer hon hem. med SVART färg!!! :| och vad fanns det att göra? ica hade stängt och jag hade redan färg i halva håret.
så nu är jag svarthårig, och får väl vara det ett tag.

hell yeah!

(haha, och kolla bilden uppe i vänstra hörnet.. megablond! detta har tagit en vecka.)

Kommentarer
Postat av: :)

jättefint

2006-11-01 @ 21:45:57
Postat av: sandilyn

Oj, jag hade fått panik :P
Men så farligt blev det ju inte.. :)

Postat av: Madde

Jag tyckte det var jättefint =) passar fint nu i höst och vintet.

2006-11-02 @ 02:35:50
URL: http://freshfashion.webblogg.se
Postat av: Sofie

det blev ju inte så hemskt :P

2006-11-02 @ 12:57:59
Postat av: Anonym

o fy, gräsligt!

2006-11-02 @ 23:45:01
Postat av: mikaela

tack så mycket allihopa. förutom du, den sista. tönt.

2006-11-03 @ 00:02:46
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

håller faktiskt med det sista, det ser slitet ut..men man ska ju va positiv så

2006-11-04 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback