order

i helgen går det nog iväg en asos-beställning härifrån. det där med fraktkostnaderna är något jag retar mig otroligt på. man får ju dela upp beställningen i två delar för att få det så billigt som möjligt. det beror ju på att jag har skrivit upp nio saker jag ska beställa, men det borde ju faktiskt bli mindre frakt om man köper så mycket. eller?
well well, det är riktiga fynd eftersom hela kalaset går på runt tusenlappen.

dessa saker är självklara på önskelistan. den svarta toppen har jag skrivit om innan och denna vita blus/skjorta är GORGEOUS. den hade varit perfekt till mina marinblå shorts som jag tänkt ha på skolavslutningen imorgon men så snabbt får man nog inte sakerna.

40340-100


vet inte riktigt om jag ska gå och lägga mig nu eller om jag ska vänta och titta på fotbollsfruar först. det blir nog så att jag stannar uppe. jag måste ändå plocka mina ögonbryn så..

Kommentarer
Postat av: fashionista

den vita skjortan vill jag verkligen klicka hem.......

Postat av: emma

Den vita skjortan var verkligen snygg och praktisk! Den kan man säkert ha jättemycket användning av:)

2006-06-07 @ 23:16:32
URL: http://duvetvem.blogg.se
Postat av: mikaela

emma: ja, jag hoppas att den är lika snygg och praktisk när man väl får hem den. vi får väl se! :]

2006-06-08 @ 07:35:34
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Debbie

Dom borde ju bjuda på frakten när man beställer mycket! Som alla andra :) Beställde en klänning för nåra dar sen och då blir frakten 60.. egentligen är det väl bra men jag stör mig ändå alltid på fraktkostnade :P

2006-06-08 @ 19:42:06
URL: http://debbsan.blogg.se
Postat av: Anonym

debbie: ja, absolut. det är tråkigt att det ska tillkomma en massa kostnader. :/
och som du säger.. det borde vara gratis om man beställer mycket.

2006-06-09 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback