klänningsfeber


40340-153jag har - som alla andra - fått värsta klänningsfebern. har precis fått hem kläderna från min förra beställning från
asos. vill verkligen lägga en till nu med baaaara klänningar (och kanske de skorna på bilden också). fast nu åker jag ju till italien om 5 dagar så jag får inte hem kläderna innan dess, därför väntar jag tills jag kommer hem och ser hur lämpliga de är att köpa då. har man tur är de nersatta också!


vi börjar uppifrån från vänster:
1.  One Shoulder Tropical Dress - 406.32 kronor.
2. Bandeau Smock Dress - 338,60 kronor.
3. Empire Line Dress in the style of Ashlee Simpson - 243,79 kronor.
4. 2 Part Patent Flat Pump - 203,16 kronor.
5. Fruit Trim Wedge Sandal - 243,79 kronor.
6. Lindsay Longline Bow Boob Tube in the style of Lindsay  - 148,98 kronor.
7. Cap Sleeve V Neck Dress in the style of Kate Bosworth - 338,60 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback