back from the weekend

hello!
nu är jag back on track efter den fullspäckade helgen!
i fredags var det
sexparty och det var verkligen skitkul. blev riktigt lyckat. och jag beställde faktiskt något. wohoow. ;]
blev en hel del dricka och senare på kvällen stack vi till hamnpaviljongen och mös!

i lördags var jag och malin rätt så sletna så vi låg och kollade på film med tanke på det inte var något solväder. malin somnade och så gjorde jag också men jag sov bara i ungefär två minuter eftersom jag började hosta efter det.
senare på eftermiddagen började vi göra vid oss för att åka på 18årsfest hos en av malins kompisar. där fick vi god mat och tårta och även här blev det en hel del dricka - och karaoke!
runt midnatt åkte vi in till stan igen och sen shakade vi loss hela kvällen på arom.

blev en sen kväll och i söndags vaknade vi inte förrän halv fyra på dagen. usch usch usch.

40340-138

kommer snart bilder på helgens outfits. (dock ej den finaste. :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback