6 snabba

Ebba von Sydow  - Sofie Fahrman? helt klart sofie eftersom hon verkar vara much much sweeter. ebba är nog svensk medias mest överskattade person. sorry ebba, you've lost me. alla bor inte i en hollywooddrömvärld vilket hon verkar tro.

Paris Hilton - Nicole Richie? hade du frågat mig för ett år sedan hade svaret nog sett annorlunda ut men nu säger jag självklart nicole richie. hennes stil är to die for och ja, paris har fina kläder också men lite för många missar. you go, nicole!

The O.C - One Tree Hill? jag tittar inte på oth så jag måste ju säga oc. och jag hade säkert sagt det även om tittat på one tree hill. oc är lätt den bästa serien någonsin!

Ashley Olsen - Mary-Kate Olsen? det får nog bli ashley faktiskt. sorry mary-kate. ashley har coolare stil.

Mischa Barton - Rachel Bilson? nu säger jag lätt rachel bilson. men även här; om jag svarat på detta för ett år sedan hade jag nog sagt mischa. hon förlorade lite hos mig när hon betedde sig som ett svin på oc-inspelningarna. men jag gillar båda faktiskt!

Angelina Jolie - Jennifer Aniston? visst är det synd om jennifer men jag diggar angelina och tycker hon är dödscool så jag får nog ta och välja angelina här.

jag har knyckt listan från inoffashion (som i sin tur knyckt den från någon annan).

-

nu ska jag sluta blogga och gå ut och se om solen vill ge mig lite färg.
hörs senare!

Kommentarer
Postat av: valeria

kul lista, nästan så man själv blir sugen o på göra den ;P!

Postat av: Anonym

valeria: det får du göra!

2006-06-21 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback