italienbloggen: åskväder

hej hej allihopa.
här kommer ytterligare en hälsning från lido di jesolo, italien.
idag har vädret varit jättetråkigt. vi steg upp hyffsat tidigt och åt frukost i solen.
sen drog vi oss mot stranden men nästan direkt blev det mulet så det blev inte mer än ett snabbt dopp i havet. superskönt var det i alla fall.
sen skulle vi gå upp till poolen och ha watergymnastics ;] men vi fick avsluta efter halva eftersom det började ösregna och åska. 

så hela dagen har jag legat och läst och sovit samtidigt som jag lyssnat till regnet och åskan.
hoppas på fint väder imorgon igen i alla fall. och är det dåligt väder så ska vi shoppa! så det blir bra vilket som! ;] 

har fått 100 euro av mina föräldrar att göra av med här nere. ska försöka fynda en del alltså! ;]

Kommentarer
Postat av: Sandy

hoppas du hittar tuffa orginella grejer att styla med - bra mycket häftigare än en fejkbag som det säkert finns gott om där nere... kram!Q

Postat av: Carmen

Tråkigt med vädret, men då har man iaf inte dåligt samvete om man går o shoppar istället för att njuta av solen på stranden

2006-07-08 @ 10:12:52
URL: http://carmencita.blogg.se
Postat av: mimi

som den italianos lover jag är säger ja bara FAN VAD JA E AVVIS PÅ DIG, ja vill va i italien nu fira vm guldet, får dock vänta typ två veckor till!!!hihi

2006-07-11 @ 15:55:17
URL: http://mimiinwonderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback