recension; Rock Hard Cosmetics Lethal Shine

40340-630


igår bråkade blogg.se hela kvällen så då blev det inte alls något bloggande, men idag är jag tillbaka! :]
jag har testat rock hard cosmetics lethal shine - ett läppglans som ska ha en förstorande effekt.

på de små bilderna är nr 1 utan läppglanset och nr 2 & 4 är efter läppglanset är applicerat. 

jag märkte tyvärr inte av att läpparna blev större förutom att läppglans i allmänhet gör att läpparna ser större ut, men av vad jag har förstått så är det en lipplumper som är långtidsverkande. 
men det hade definitivt den stickande/kittlande känslan som lipplumpers lämnar efter sig.
dock har läppglanset riktigt mycket pigment (mycket rödare än vad som syns på bilderna), och det är alltid bra!
färgen jag hade var vibrato, men läppglanset finns i hela åtta andra färger!
gillar färgen trots att jag inte använder rött läppglans väldigt ofta, men det gör sig bra på foton eller om man vill våga någon kväll!

konsistensen (eller vad man säger) var jättebra och det håller länge, till skillnad från budgetgloss som försvinner efter 10 minuter. 
det enda små minusen jag kan ge är för att det luktar lite småkonstigt plus att det är lite dyrt.
men jag säger som det stod i senaste solo-numret - satsa på ett lyxigare läppglans och våga visa det. ofta!

finns hos chiconline.se för 280 kr.
om du inte är ute efter läppglans så spana in sidan ändå - perfekt för julklappsshopping! du kan beställa enda till den 20:e!
 

40340-59440340-589
bilder privata och från chiconline.

Kommentarer
Postat av: A

Hej!

Ville tipsa om en sida där man kan få t.ex ett presentkort på MQ om man värvar 7 personer och fullföljer ett erbjudande.

Sen kan man även få SATC boxen om man värvar fler.

Om du blir medlem på sidan genom den här länken:
http://gratisgen.se/?ref=37081
Blir jag ett steg närmare ett presentkort.
Så bli medlem vettja. :)

2006-12-10 @ 13:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback