filmmys

40340-62740340-628

blev medlem på
lovefilm.se efter att ha sett erbjudandet som följde med senaste numret av veckorevyn (ja, jag vet - jag är en riktig erbjudandejunkie!).
man får hyra upp till 6 filmer gratis plus att man får en biobiljett. i liiike! ;]

hittills har jag sett "i hennes skor" och "att göra en pudel". båda två var riktiga feel-good-movies som man inte behöver engagera hela sin själ i och det är just det jag gillar. speciellt såhär på veckodagarna.
har även första säsongen av entourage hemma och det ska bli spännande att se vad jag tycker om den! har inte sett något alls av det på tv.

40340-589 40340-594
(till båda filmerna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

behöver man kod eller nåt till erbjudandet? :P

2006-12-05 @ 18:09:01
Postat av: mikaela

anonym: ja, min kod var VR611, vet inte om den är unik eller om den funkar för alla. men annars är det väl bara till att köpa veckorevyn! :)

Postat av: mikaela

emeli: ooj, ja, jag får avsluta i god tid då! bra att du sa till så att man är uppmärksam!

2006-12-05 @ 18:23:57
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: x Emeli

Åh, var försiktig med Lovefilm bara! Jag nappade också på ett sånt erbjudande, och såg till att avsäga mig mitt medlemskap i god tid så jag skulle slippa betala. Ändå fick jag en faktura för nästkommande månad. Gick in och kontaktade kundtjänst & bad dom att se till så att jag var avskriven, vilket jag var. Och ändå sitter jag nu här med ytterligare två fakturor i handen. SÅ tråkigt :/

2006-12-05 @ 18:25:23
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback