utmanad!

sitter här hos pojkvännen och har ingenting att göra så då var det kul att läsa att man hade blivit utmanad av lottisin.
vill egentligen hem och hämta ut mina h&m-kläder men vad gör man inte för den man älskar? ska alltså inte hämta dom förrän imorgon.
men då ska ni få en liten modevisning!

här kommer listan!

A is for age: 18
B is for booze of choice: bacardi razz/sprite, cider eller goda drinkar
C is for career: flygledare, art director, mäklare, ekonom ...
D is for your dad's name: lars
E is for essential items to bring to a party: ditt snyggaste jag och ett stort leende
F is for favourite song at the moment: lars winnerbäck - stockholms kyss
G is for favourite game: sims ?
H is for home town: svalöv
I is for instruments you play: finns inget som jag spelar.. inte bra i allafall ;P
J is for jam or jelly you like: jordgubbssylt, lingon och apelsinmarmelad!
K is for kids: noooone
L is for living arrangements: hemma med föräldrar
M is for mother's name: madeleine
N is for name of your crush: christian
O is for overnight hospital stays: elva nätter när jag var elva månader gammal.
P is for phobias: spöken, smådjur och mörker
Q is for quotes you like: mot stjärnorna genom svårigheter
R is for relationship that lasted the longest: 3 år (pågående)
S is for sartorial style: ingen
T is for time you wake up: nu är det runt nio-tio, men snart börjar skolan, då blir det som tidigast halv sex
U is for underwear: en skön bh och hipsters
V is for vegetables you love: tomat och grönsallad
W is for weekend plans: kräftskiva och fest
X is for x-rays you've had: kommer inte ihåg, men ett par stycken!
Y is for yummy food you make: pizza. (det är i alla fall det jag är sugen på nu)
Z is for zodiac sign: oxe
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: linda, debbie och martina.
Ä är för älsklings trend: klänningen
Ö är för en önskan just nu: åka utomlands, få ett helgjobb

Kommentarer
Postat av: Angel

Kul...

Postat av: Debbie

Oh my göööd jag blir BOOOMBAAAD! hahaha :D får ta å skriva upp alla utmaningar nu, för jag lär tappa bort mig i dom! :D

2006-08-15 @ 17:07:56
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: linda

vad roligt! =) ska ta tag i det så fort jag hinner! =)

2006-08-15 @ 18:48:48
URL: http://syrligt.blogg.se
Postat av: Amanda

Kul lista! =)

2006-08-15 @ 18:49:09
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Anna

spännande lista ;)

2006-08-16 @ 08:25:41
URL: http://annaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback