snälla, ge mig ett jobb!

usch, det är redan söndag. vad fort helgerna går. det är nog också för att jag inte har gjort någonting speciellt. förutom shoppingen igår.

nej, nu ska jag söka en massa jobb. jag måste verkligen ha ett extrajobb förutom skolan! jag är trött på att alltid ha tom plånbok!
några tips om vart det är lätt att få jobb?

förresten så blir jag så himla arg på såna som sjukanmäler sig och inte tar sitt jobb på allvar när det finns andra som verkligen vill ha ett jobb! SLUTA UPP MED SÅNT!

Kommentarer
Postat av: Hanna "Hans"

posten är great ;) fast det är ju inget helg/kvällsjobb om det är det du är ute efter... men typ nåt cafe eller resturang kanske? mcdonalds? =) dom söker ju typ alltid folk, iaf här =) lycka till!

Postat av: caroline

på mcdonalds kan du få jobb om du går i skolan men räkna med att du kanske inte får något liv i övrigt då . för du kan få jobba varje helg och så.

2006-08-27 @ 13:20:05
URL: http://carolinesblogg.blogg.se
Postat av: Miss Rosa

Gå in direkt personligen till ställen och fråga det hjälper och visar vilja..

2006-08-27 @ 20:07:18
URL: http://missrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback