ralph lauren



 
här är skorna och tröjan jag har köpt på tradera från petra. båda två kommer ifrån ralph lauren.
skorna var lite lite stora men det är nog bara till att lägga in en sula! :]

har inte hunnit komma igång med läsandet som jag skrev om i förra inlägget men istället har jag målat naglarna. det blev rött i hopp om att hösten snart är här! ;P skulle egentligen velat ha dom i en mörkare ton, så det får bli nästa nagellacksköp.


snart (21:00) börjar the good girl med jennifer aniston och jake gyllenhaal på svt 1, den ska jag se! så nu ska jag bunkra ihop mig i min soffa.

ciao!

Kommentarer
Postat av: sensi

typiskt att man missade den.. men jag hyrde jarhead iofs, också med jake.. :D

Postat av: mikaela

sensi: ja, den jag såg var lite knepig faktiskt.

2006-08-03 @ 09:07:56
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback