praktik

idag började jag min praktik.
jag hade praktik på samma ställe när jag gick i 9an och när jag gick i 2an.
men nu i trean ska vi vara där varje torsdag och fredag fram till jullovet, och efter jullovet fram till studenten ska vi förmodligen vara där ons - fre.

så nu kommer jag skriva en hel del på
KAX (helsingborgs dagblads ungdomsredaktion).
mitt första uppdrag ska bli en "fixa stilen"-artikel. (som kanske till och med ska publiceras i papperstidningen)

ska börja fundera lite över det redan nu, ska vara klart nästa fredag.

Kommentarer
Postat av: nad

jag har kommit på ett tillägg till din artikel! typ.. eller ja. jag vet inte. berättar imorgon!

2006-08-24 @ 19:24:59
Postat av: fashionista

jajamän, harmony ligger nu ute på nätet =)

Postat av: mikaela

nad: jag väntar med spänning! :]

fashionista: har också sett det nu! ska skriva lite om det senare.

2006-08-24 @ 19:50:04
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback