paus i målandet. och en liten lista!

nu har jag tagit en paus i målandet. det regnar förfärligt så det är lite svårt att måla. vi är klara med altanen nu eftersom där finns tak. vissa ställen har vi täckt över med pressenning men vi är 13 stycken så det gör inget att man pausar lite! ;]

nu fyller jag i listan som
Sara utmanade mig med.

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Telefonförsäljare
2. Fritidsfröken
3. ...
4. ...
  • 4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Fucking Åmål
2. Sex and the city (ingen film va, men ändå)
3. Ja, väldigt många..
4. ..Inte som med böcker direkt

  • 4 städer jag har bott i:
1. Bara i Svalöv där jag bor nu.
2.
3.
4.

  • 4 tv-serier jag gärna ser:
1. Desperate Housewifes
2. Sex and the city
3. O C
4. Prison Break

  • 4 ställen jag vill åka till:
1. Paris
2. Thailand
3. New York
4. Australien
  • 4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. asos.com
3. hollywoodrag.com
4. aftonbladet.se
  • 4 Favoriträtter:
1. Tacoköttfärs och snabbmakaroner med chilipulver
2. Pizza
3. Kina-/Thaimat
4. Grillat, pommes och tzatziki

  • 4 ställen där jag trivs:
1. I min pojkväns närvaro
2. H&M
3. Utomlands
4. Uteställen

  • Personer jag vill utmana att svara på enkäten

AnnaSofie och Lottisin


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha nu har jag utmanat dig :)

Postat av: Amanda

Kul lista! =)

2006-08-12 @ 16:10:41
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: mikaela

amanda: ja, du får också fylla i den! kul att få reda på lite saker om andra bloggare!

2006-08-12 @ 17:55:39
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lottisin

Utmaningen är antagen, ska börja fylla i listan nu... :)

2006-08-12 @ 18:33:32
URL: http://lottisin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback