no h&m, men en emmisen-blogg!

har efter ett litet samtal med mamma nu förstått att det inte är lönt att köpa något för att få 10% rabatt när man inte verkligen vill ha något. så jag skiter i h&m. hoppas att det blir som lottisin sa - att det kommer en 20%-rabatt senare.
sparar pengarna och funderar närmare på alla roliga saker jag hittade i fredags på stan.
idag slutade förresten mina tradera-auktioner och jag tjänade 800 kronor på kalaset! :] känns fint!

angående emmisen så går det att maila henne på; [email protected] och be snällt om att få lösenordet! anledningen till lösenordet står även i hennes blogg! det var ju inte bara jag som saknade henne..



när min auktion slutade så skulle pojkvännen också tjäna pengar. ;P och han tvingade mig att göra reklam i min blogg trots att jag sa att det bara var modemänniskor som läser den. ;P
jl-hood någon? träningströja, kanske? 100 spänn i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lösenord? :/

Postat av: mikaela

martina: hon ville veta vilka som läste hennes blogg, så att inte folk på arbetet eller föräldrar osv. läste.

2006-08-21 @ 20:52:18
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback