höstmode för män

40340-264

sofi fahrman visar nu höstens hetaste
trender på aftonbladet och jag tycker det är nästan lika kul att kolla på herrkläder som damkläder.
på man nummer ett visas trenden rutigt. och jag säger USCH till det. allt är fel! jackan, skorna, byxorna, skärpet.. aja baja, armani.
däremot på andra bilden. that's my man! så vill jag att min pojkvän ska se ut. kanske inte alltid så uppklätt men det är lika stiligt med en snygg t-shirt under. en snygg cardigan på en snygg kille blir helrätt! byxorna är perfekta också! (catwalk från Dell' Acqua)


Kommentarer
Postat av: Martina

Håller med! han till höger är yummie!

Postat av: mikaela

martina: ohyes, he is! ;]

2006-08-15 @ 12:13:45
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sarah

Mm, till höger är snyggt men vet inte om det hade passat på dom killarna jag känner...HAHA. Fast på avstånd funkar det :)

2006-08-16 @ 13:14:33
URL: http://saarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback