bloggtorka och cravings

min bloggtorka den senaste tiden begrundar sig på att;

  1. jag har varit oförklarligt supertrött de senaste dagarna.
  2. min dator har varit seg och den funkar inte som den ska.
jag skrev ju i förrgår att jag skulle klaga hos h&m, och det gjorde jag. jag skickade iväg ett mail där jag förklarade att man inte ska behöva stå ut med deras problem och att dom i fortsättningen skulle sätta en senare leveransdatum så att man blir positivt överraskad istället för negativt.

till svar fick jag detta:

Hej Mikaela.

Tack för ditt mail.

Beklagar att det är försening på beställningen. Vi har för tillfället högtryck
på beställningar och leveranser och då kan detta dessvärre hända. Jag ser till
att packning påskyndas på just din beställning, ( på det som finns på lager) och
drar samtidigt av 50 kronor.
(...)


så nu är jag nöjd! ;] (trots att jag kanske hade velat ha ett lite större avdrag)

på tal om h&m så har jag funderat lite på att göra en beställning till när jag fått mina andra saker.
då skulle korgen innehålla följande;



1, söt väska som ser stor och rymlig ut på bilderna i katalogen.
2, söt topp med puffärm och knyt i halsen.
3, en regular svart skjorta är alltid bra att ha i garderoben. jag har bara osköna och halvt för små.
4, vit skjorta.
5, en supersöt grå kofta som jag ångrar att jag inte redan har beställt. hur är den? någon som köpt den?

men nästa sak jag ska köpa i klädväg nu är höststövlar! gärna dom svarta från asos och de röda ankelbootsen från din sko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback