ännu mer american apparel

40340-366
nu har det även kommit in långärmade toppar och KLÄNNINGAR från american apparel på nelly.se.
klänningarna ser riktigt fina ut på modellen och långärmade bastoppar kan vara lika bra att ha som baslinnen, minipris dessutom!

well, jag ska inte göra något förhastat utan jag ska vänta tills jag fått hem linnet och se hur det känns/sitter. engla sa ändå att plaggen skulle tillhöra bassortimentet så att det fylls på hela tiden.

några andra som tänker testa plaggen?

shit, jag ska gå till bussen om en kvart och jag har bara suttit här och ätit frukost sedan jag vaknade. ska bara vara i skolan till halv elva, så det blir mjukis idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska nog beställa idag, min garderob har brist på bastoppar.

2006-08-30 @ 07:37:19
Postat av: Julia

Vet du vad man ska skriva in för att kunna läsa Martinas blogg?

Postat av: Anonym

angelica: ja, och det kan man aldrig få för mycket av!

julia: tyvärr så vet jag inte det. du får gärna säga till mig om du får reda på det! så kan jag säga till dig! :]

2006-08-30 @ 10:26:36
Postat av: vicky

är det du på bilderna med tröjorna? om inte så är du jättelik=) jättebra blogg förresten! kram

2006-08-30 @ 11:18:09
URL: http://victoorias.blogg.se
Postat av: mikaela

vicky: nej, det är absolut inte jag på bilderna. men jag önskar att det vore så väl. ;P kul att du gillar bloggen! ska spana in din nu! kram!

2006-08-30 @ 12:32:13
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Julia

Nu kan man gå in på hennes blogg igen, utan kod :)

2006-08-30 @ 14:01:21
URL: http://missharn.blogs.se
Postat av: Rebecca

Hej! Varit fast i din modeblogg sedan jag först ramlade in på den!
Jag beställde grejorna från asos o det gjorde jag i måndags, nu är grejen att under "date shipping" så står där inget :( BEtyder det att dom inte skickat grejerna än? Fast det står att det inte ska ta mer än 3-7 arbetsdagar innan man får sakerna.//Rebecca

2006-08-30 @ 14:30:39
Postat av: mikaela

julia: ja, jag upptäckte precis det. vad bra! :]

rebecca: vad kul att man lyckas fånga fler läsare! näe, jag tror att från och med att de har shippats så tar det 3-4 arbetsdagar. vänta någon dag till, annars får du höra av dig till dom! du borde få mail till din mail du gett dom också om vad som händer hela tiden! kram och lycka till!

2006-08-30 @ 16:13:24
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback